Dinsdag Deadlift & Strict Pull Ups

Ricardo Egido Linear Progression Program trainingen, Ricky Talks Leave a Comment

Vandaag Deadlift & Strict Pull-up

We hebben als kracht Deadlift en Strict Pull Ups. De Deadlift verhoog je weer met 5 Kg en bij de Strict Pull Ups verwacht ik zeker 1 a 2 extra herhalingen. Conditie word zweten dus bewaar een klein beetje energie ;) Have fun en vergeet niet alles explosief uit te voeren!

Ricardo
Personal Trainer Amsterdam


Warm Up

Pak 10 minuten hardlopen of touwtje springen alles is ok als je maar zweet!

Dynamic Movement Prep

2 rounds of…

Static side pillar hold R/L 60 Sec
Dead Bug 60 Sec
Spiderman Complex 2x r – 2x l
Captain Morgan 30 sec each side

Movement patterns and Energy Systems

3 Rounds

Scapular depression with a 2 sec hold – 30 sec
KB Swing – 30 sec
KB Deadlift – 30 sec
Inch Worm – 30 sec

Strength

DEADLIFT – 1 Set of 5 Reps
Add 5 kilo to your last Deadlift Workout

STRICT PULL UP – 3 Set of MAX Reps

Conditioning

Dit is een 5 minuten durende ronde. In totaal doe je dit 3 x. Elke oefening duurt 1 minuut en probeer je zoveel mogelijk herhalingen te doen in 1 minuut. Na 1 minuut ga je direct naar de volgende oefening. Als je alle oefeningen gedaan hebt mag je 1 minuut rust pakken….WHAAAAATTT? Yep 1 minuut rest mag. Bij de Row hoef je niet te tellen maar tel je Calorieën

DUMBBELL PUSH PRESS

Reps – MAX
Kg – 18-22


WALL BALLS

Reps – MAX


LATERAL PLYO SKIERS

Reps – MAX


BALL SLAM

Reps – MAX


ROW C2

Cal – MAX

Good Luck!


Wat is dit voor kick ass train programma?
Meer weten over dit programma?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *