Zondag – Super Set Workout

Ricardo Egido Linear Progression Program trainingen, Ricky Talks 3 Comments

Vandaag: Deadlift, Strict Pullup, Push Up

Lazy Zondag? Hell no! Want vandaag pakken we uit met Deadlifts, Strict Pull ups en Push ups. Een super set van 3 oefeningen met accenten voor de rug, borst en schouder spieren. Alle oefeningen voer je explosief uit! 10 rondes van 10 herhalingen. Have a sweeeeet sunday ;)


Warm Up

Het word een heftige rug training vandaag en daarom start ik graag met de concept 2 roeier. Lekker zweten en alvast in de stemming komen voor de workout die gaat komen.

10 Min C2 Rower

Dynamic Movement Prep

Static Pillar Hold RT 30 Sec
Dead Bug 60 Sec
Static Pillar Hold LT 30 Sec
Spiderman Complex with Horz Rotation
Inch Worm – 5 Rep

Movement patterns and Energy Systems

3 Rounds of

Barbell Deadlift Bent Row Complex – 30 Kg – 5 reps
Supine Scapula Retraction – 5 reps
Sea Saw Walk to Burpee – 5 reps
Pillar to Plank Press up – 5 rep

Conditioning – SUPER SET

DEADLIFT – 80 Kg V – 40 Kg

Reps – 10

STRICT PULL-UPS

Reps – 10

PUSH-UP

Reps – 10

Het is een super set van 3 oefeningen. Totaal van 10 rondes! Probeer achterelkaar door te gaan en een zo snel mogelijke tijd neer te zetten. Voor uitvoering zie rechterkant!

Post je results onderaan de page

Comments 3

  1. Post
    Author
  2. Post
    Author

    Vergeet je deadlift niet op te bouwen. Werk naar 80 kilo met setjes van 5 herhalingen… Ik wil snelheid zien dus geef alles wat je hebt!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.