Dinner Kipfilet met Salade

Ricardo Egido Leaning Protocol, Ricky Talks 1 Comment

Dinner time! Je laatste grote maaltijd en deze bestaat uit vlees, kip, vis met groente en aardappel of rijst. Wat je nu ziet is echt super easy! Gewoon kipfilet bakken met groente en aardappel. Ik denk wel dat je beter kunt dan dit! Hier werd ik niet echt vrolijk van maar ja weet dat dit een 12 weken schema is dus clean eten! CLEAN ETEN!

Daarnaast heb ik altijd een salade anders word het wel heel erg saai! KLIK HIER voor de bereiding van de Salade.

Dit gerecht bestaat uit: Vlees, Vis of Kip met groente en aardappel / zilvervlies rijst. Daarnaast ook een salade! 

Ingrediënten Dinner

  • 200 Gram Kipfilet in blokjes (kan elk soort zijn of kip of vis)
  • 200 Gram Groente
  • 200 Gram gekookte aardappel

Bereiding

  • Kook je groente in water
  • Kook je aardappel / zilvervlies rijst
  • Bak je kipfilet
  • Breng alles bij elkaar in pan bak een beetje op en gooi het in een meeneem bakje voor later of nu / volgende dag

Je Dinner bestaat ook uit groente dus als je wat bewaard kan je dat de volgende dag opwarmen en opeten zoals ik dat ook doe in het filmpje. Meal 2 is echt zo gedaan en kost geen tijd! Om het lekker te maken bak een uitje mee en wat knoflook. Het is allemaal niet zo spannend maar probeer het uit. Hier boven staat de basics, gebruik je fantasie om er iets lekkers van te maken!

Ricardo Egido
Personal Trainer Amsterdam

Comments 1

  1. Spot on with this write-up, I actually believe
    this web site needs a lot more attention. I’ll probably be back again to read more, thanks for the advice!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.