Donderdag Benen!

Ricardo Egido Linear Progression Program trainingen, Ricky Talks Leave a Comment

Vandaag Wall Ball met Slam Balls ;)

Benen en Borst! Misschien wel mijn favo dag, zware back squats met bench press. In de conditie gaan we los met de wallball, slam ball en push ups! Doe je best!

Ricardo
Personal Trainer Amsterdam


Warm Up

We gaan weer squaten en pressen! Pak 10 minuten hardlopen of touwtje springen alles is ok als je maar zweet!

Dynamic Movement Prep

3 rounds of…

Leg Cradle Lunge with Lateral Flexion and Extention RT/LT
4 Way Deadbug 10 Reps


*Jimmy Buffets 1 – 3 minuten

*Voornamelijk is het een Dynamic Movement Prep voor je schouder-gordel. Het helpt bij het organiseren van je schouders en voorbereiding op overhead bewegingen / push of pressing tijdens je workout. Jimmy Buffets 

Movement patterns and Energy Systems

3 Rounds

BURGENER WARM UP

Strength

BACK SQUAT – 3 Set of 5 Reps
Add 2 kilo to your last Back Squat Workout

BENCH PRESS – 3 Set of 5 Reps
Add 1 kilo to your last Bench Press Workout

Conditioning

Complete for time

Wall Balls – 150 reps
Slam Balls – 125 reps
Push Ups – 100 reps

Have fun!


Meer weten over dit programma

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *