Donderdag Dips en Presses

Ricardo Egido Linear Progression Program trainingen, Ricky Talks 1 Comment

Vandaag Borst, Schouders en Triceps Show

Triceps show! In de conditioning ronde staat dips met push presses.  Eerst Back Squat en Bench Presses! Houd aub wat over aan energie want het word salty vandaag ;)

Ricardo
Personal Trainer Amsterdam


Warm Up

We gaan weer squaten en pressen! Pak 10 minuten hardlopen of touwtje springen alles is ok als je maar zweet!

Dynamic Movement Prep

3 rounds of…

Leg Cradle Lunge with Lateral Flexion and Extention RT/LT
4 Way Deadbug 10 Reps


*Jimmy Buffets 1 – 3 minuten

*Voornamelijk is het een Dynamic Movement Prep voor je schouder-gordel. Het helpt bij het organiseren van je schouders en voorbereiding op overhead bewegingen / push of pressing tijdens je workout. Jimmy Buffets 

Movement patterns and Energy Systems

3 Rounds

BURGENER WARM UP

Strength

BACK SQUAT – 3 Set of 5 Reps
Add 2 kilo to your last Back Squat Workout

BENCH PRESS – 3 Set of 5 Reps
Add 1 kilo to your last Bench Press Workout

Conditioning

8 setjes van…

Push Press

Reps – 3
KG – 60 / 40


Heavy Dips

Reps – 10


Meer weten over dit programma

Comments 1

  1. Many different pharmacologic and non pharmacologic approaches have been studied, including clonidine, 1 fluoxetine, 2 venlafaxine, 3 gabapentin, 4 paroxetine, 5 relaxation training, 6, 7 and acupuncture cialis on line

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.