Ochtend Meal Tartaar met Boontjes (Off Training)

Ricardo Egido Leaning Protocol, Ricky Talks Leave a Comment

Na je ontbijt ongeveer 3 uur daarna staat Meal 2 voor je klaar. Nu is het ff wennen om dit gerecht om 10 of 11 te eten maar het went! Meal 2 eet je eigenlijk 60 min voor je training vanuit gaan dat je dus rond lunch tijd traint. LET OP dit gerecht is zonder CARBS! dus onthoud dat je dit wel nodig hebt als je gaat trainen!

Dit gerecht bestaat uit: Vlees, Vis of Kip met groente en aardappel. Als volgt:

Ingrediënten

  • 100 Gram Tartaar (kan elk soort zijn of kip of vis)
  • 200 Gram Groente
  • 200 Gram gekookte aardappel

Bereiding

  • Kook je groente in water
  • Kook je aardappel / zoete aardappel
  • Bal je tartaar om en om.
  • Breng alles bij elkaar in pan bak een beetje op en gooi het in een meeneem bakje voor later / volgende dag

Je Dinner bestaat ook uit groente dus als je wat bewaard kan je dat de volgende dag opwarmen en opeten zoals ik dat ook doe in het filmpje. Meal 2 is echt zo gedaan en kost geen tijd! Om het lekker te maken bak een uitje mee en wat knoflook. Het is allemaal niet zo spannend maar probeer het uit. Hier boven staat de basics, gebruik je fantasie om er iets lekkers van te maken!

Ricardo Egido
Personal Trainer Amsterdam

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.